جملات عاشقانه زیبا

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

لینک دوستان

دانلود رایگان قالب سایت عاشقانه ماندگار فان سایت عاشقانه عشق آفرین نرم افزار رستوران نرم افزار تاکسی سرویس خاطرات تنهایی کسب در آمد قانونی و واقعی از اینترنت ♥ من و تو ♥ مطالب خواندنی(Powerfull) ورودممنوع؟... ساخت بنر رایگان عرياني عشق نوشته های جالب ღ✰❤دنياي من امين‏❤✰ღ‏ عاشقی zendegie daneshjooeeie man شب آرام عاشقانه جاده ی عاشقی افزایش ترافیک : رنک ساز سلطان محمد پروین زخم دل آموزش هک و امنیت غمکده افزايش رايگان آمار-دامنه رايگان-آپلود رايگان و 100 ها چيز رايگان ديگر ღღღرویای محالღღღ دل شکسته......! عشق پنهان ESHGH محفل صمیمی عاشقان عمــ ـــق تنهــ ـــایی آخرین حرف من عاشق نشو هیچکس با وفا نیست دنيــــــآی دخــملـآوپســـملـآ Best LOVE آبی دریا نــــــــــــــــه،تاریکی شب دخترک تنها عشق من سلنا دوستی&عاشقی دنیای موزیک عشق فانتزی ღزیبایی ها ღ زمزمه های عاشقانه آتلیه عکاسی ღܔܜܔعشق مردهܔܜܔღ ㋡♥♪♫تنهاکده ی دختری 16 ساله㋡♥♪♫ آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه... *عاشقانه هایتان شیرین* مسافر... عاشقی به نام فاحشه طلوع یک عشق ارزوهاي مرده... امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ حرفهای دل من زندگی رو عشق است ღღحـريــم عشـــق ღღ ❀❀هـــــــــُمـــــــا تنها برای عکاس می خندد❀❀ سرگذشت پنهان تکبرگی در سربرگ خاطره ها بهترین گرافیک دنـــــ ــــــــیــــــ ــــای نـــــ ـــــامــــــــ ـــــــرد قاصدک در انتظار محبت •.♥دختــ ـــر پاییــــ ــز♥.• آموزش عاشق شدن قند و عسل دنیای طراحی و فتوشاپ الهه ی عشق عشق من و تو دهکده نگار جون doran ღ♥ღ♪ black-rose ♪ღ♥ღ تازه های دیروز کل کل موسسه نمایش-تست بازیگری -ثبت نام بازیگر نوشته های جالب عاشق،معشوق لوگو آتشین و لینک دوستان آواره مرگ عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم روزهای تنهایی دلتنگی های من و تو... تنهای متفاوت دانستنیها عشـــــــق و جنــــــــون سیاه مشق خستگی را تو به خاطر مسپار سلطان عشق یکبار برای همیشه زندگی زیباست ••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪•• پسرک تنها تک درخت عشق تنهای تنها عشق ♥عاشقانــه♥سلطان غـ ـــم♥ دختر تنها ღعاشقونهღ گلپونه ها عاشقانه بزرگترین مرجع دانلود موبایل و آهنگ بدو بیا تووووووووووووووووو ابزارهای وبلاگ ღღღکلوپ عشقღღღ بیا تو حال و حول بزرگترین مرجع دانلود موبایل دهستان دیره -ستاره شب تاب- بهترین عاشقانه ها فریاد های بی صدا ارتباط با ائمه معصومین فروشگاه ثامن شرق دخترای باحال ثبت سايت در موتور هاي جستجو mahtab وبلاگ عاشقانه *فقط به خاطر تو* داد از غم تنهایی دخترا شیرن مثل شمشیرن!!!!؟ دختروووووووووونه یک روز دیگه... سه کلمه تا عشق دل شکسته لیست بازی های جذاب و هیجانی گالری عکس تک و تنها(مهلا73) ردیاب خودرو ارسال لینک

صفحات جانبی

آخرین نطرات کاربران

تکخدا - سلام وبلاگ زیبایی داری اگه میشه به من سر بزنید واسه تبادل لینک - 1393/10/25
sajjad-yasi - هیشالا بهم میرسین!
به ما هم سر بزنید.
پاسخ:مرسی داداش - 1393/3/27/eshgh-tan
ز - ززززززززس - 1392/12/9/eshgh-tan
پاپ آپ - http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=6208 - 1392/9/6
مهتاب - به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی امتحان کن.
×××××××××××××××××××××××××××× ×××××××××××××××××××
اگه قبول نداریم شانستو امتحان کن....الکی الکی - 1392/5/31
ایران وب چت -

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

به چت روم منم سر بزنین...........روم با امکانات....حتما بیایین دیدن کنین با مکانی گرم


- 1392/5/18
ღミسـِ ـیـ ـآ ـہ مـَ ـشـ ـقـミღ - بــہ سیگارـہـاے نڪشیــב ہـ ام قسـم

ڪــہ مـטּ خاڪستر مــבامـم.... - 1392/4/7
mohadese - بـــاران همیشه می بارد، اما مردم ستـاره را بیشتر دوست دارند



نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن


montazeretam sar bezan refigh - 1392/3/27
spadachat.tk - سلام وقت بخیر...
ما یک سایت تفریحی ساخته ایم که علاقه مند حضور گرم وبلاگنویسان جوان میباشیم...
امیدواریم افتخار حضور شما را داشته باشیم..

با آرزوی موفقیت برای شما
<اسپادا چت>
با نظارت 24 ساعته
HTTP://WWW.SPADACHAT.TK - 1392/3/16
mohadese - سلام دوستم وبت قشنگه به منم سر بزن.
و اگه دوست داشتی یکی از نویستده های وبلاگم شو.
اگه خواستی تاریخ تولد و ایمیلتو خصوصی تو نظرا بذار
مرسی گلم
یادت نره سر بزنیا - 1392/2/17

امکانات جانبی

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 1

خاطرات تنهایی

جملات عاشقانه زیبا

بازدید: 2397

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد عجب از محبت من که در او اثر ندارد غلط است

هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارم.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

برات می نویسم دوستت دارم آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود

حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته , به این سادگیا پاک شدنی نیست .

گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره ولی من می نویسم .. ...من ...

می نویسم دوست دارم.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هنوز گوشم از گفتگوی بی گریه مان گرم بود!

از جایم بلند شدم، پنجره را باز کردم

و دیدم زندگی هم هر از گاهی زیباست!

شنیدم که کلاغ دیوارنشین حیاط چه صدای قشنگی دارد!

فهمیدم که بیهوده به جنون مجنون می خندیدم!

فهمیدم که عشق، آسمان روشنی دارد!

روبه روی عکس تو ایستادم، دستهایم را به وسعت "دوستت دارم" باز کردم،

وجهان را در آغوش گرفتم!

ادامه مطلب

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

آرزویم این است نرود اشك در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد......

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز........و به اندازه ی هر روز تو

عاشق باشی........عاشق آنكه تو را می خواهد.......

و به لبخند تو از خویش رها می گردد......... و ترا دوست بدارد به همان

اندازه كه دلت می خواهد

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

دیر آمدی

تمام شده ام دیگر

بس كه بلعیده ام اندوه نبودت را...

هنوز اما همانند حاتم ام

می بخشمت

با آنكه هزار شب بی خوابی

طلب دارم از تو!!!

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

من از خدا خواستم، نغمه های عشق مرا به گوشت برساند

تا لبخند مرا هرگز فراموش نكنی و ببینی كه سایه ام به دنبالت است

تا هرگز نپنداری تنهایی. ولی اكنون تو رفته ای ، من هم خواهم رفت

فرق رفتن تو با من این است كه من شاهد رفتن تو هستم

بوسه زلب های تو در خواب گرفتم گویی که گل از چشمه ی مهتاب گرفتم

در برکه ی اشکم همه دم نقش تو دیدم این هدیه ی

خوبیست که از آب گرفتم هرگز نتوانی که زمن دور بمانی چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ،

به مهربانی مهر بورز با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار عشق یعنی

یك تمنا , یك نیاز زمزمه از عاشقی با سوز و ساز

عشق یعنی چشم خیس مست او زیر باران دست تو در دست او

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

زندگی دفتری از خاطرهاست ... یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ...

یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد... ما همه همسفریم

شبی از شب ها تو مرا گفتی شب باش من که شب بودم

شب هستم و شب خواهم بود شب

شب گشتم تا تو فانوس شبم باشی

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

اگر دیدی ۱۰۰نفر دوست دارن یکیش منم. اگر دیدی ۱۰ نفر دست دارن یکیش منم.

اگر دیدی یک نفر دوست داره اون یکی منم. اگر دیدی کسی دوست نداره بدون من مردم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

خوشبخت ترین پسر کسی هست که اولین عشق یه دختر باشه

و خوشبخترین دختر کسی هست که آخرین عشق یه پسر باشه....!!!!

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

زندگی گل زردیست به نام غم فریاد سیاهیست به نام آه رشته کوهی ست

به نام آرزو و رودخانه ایست به نام عشق که به دریای صفا میریزد

زندگی یعنی عشق , محبت , امید , آرزو که در آخر به بیابانی به نام وداع منتهی میشه  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

یک بار از کنار دریا عبور کردی.یک عمر امواجش برای بوسیدن جای پایت میایند و میروند.

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

می گن خدا ابر رو به گریه در میاره تا گل بخنده پس هر وقت بارون اومد یادت نره بخندی

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

گر با غم دوریت نسازم چه کنم / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم /

چون در نظرم فقط توی ماییه ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کنم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

دوست دارم برای تو یه حرف خیلی ساده بود ... غافل از اینكه دل من منتظر اشاره بود

روز اول گل سرخی بریم آوردی و گفتی برای همیشه دوستت دارم...

روز دوم گل زردی برایم آوردی و گفتی که دوستت ندارم

روز سوم گل سفیدی بریم آوردی و سر

قبرم گذاشتی و گفتی مرا ببخش فقط یک شوخی بود

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست

چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است

به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی!

کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم

چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

سیب سرخی رابه من بخشید رفت ساقه سبزدلم راچید رفت

عاشقی های مراباورنکرد عاقبت برعشق من خندیدرفت اشک

درچشمان سردم حلقه زد بی مروت اشکهایم رادید رفت

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

میدونی چرا بعضی شبها زود صبح می شه؟؟؟؟؟؟

چون خورشید هم دلش برای چشمای تو تنگ میشه

اگه می تونستم مجازاتت كنم از تو می خواستم

به اندازه ای كه تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشی .

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هر اغازی را پایانی است صد حیف كه اغاز عشق تو پایان عمر من بود !!!

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

عشق بها دارد ... من و تو بودیم و یك دریا عشق ... حالا من هستم و یك دنیا اشك ... اری عشق بها دارد ...  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه . با خبر باش كه من غرق گناهم هر شب

مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر...........

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

عشق خام میگه: چون به تو نیاز دارم دوستت دارم ،

عشق پخته می گه : چون دوستت دارم بهت نیاز دارم دیر آمدی

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه ؟ تو وقتی شادی میخندی،من وقتی تو شادی میخندم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

به عشق گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت...

به احساس گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت...

به وفا گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم اونم منو تنها گذاشت و رفت...

ولی وقتی به تنهایی گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم موندو همدم و مونسم شد

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

سیب سرخی رابه من بخشید رفت ساقه سبزدلم راچید رفت

عاشقی های مراباورنکرد عاقبت برعشق من خندیدرفت اشک

درچشمان سردم حلقه زد بی مروت اشکهایم رادید رفت

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟

دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم

اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هیچکس نیست که در زلالی خاطراتم تیرگی تنهایی هایم را بزداید؟

کسی نیست تنهایی بی پایان مرا با ذره ای دوستی تاخت بزند؟

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم ....

چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ......

چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم .....

زیرا اشک های من برای تو بی فایده است! فقط می خندم ......

چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت...

کاش اگه پا میذاشت دلمون رو تنها نمیذاشت...

کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیذاشت

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

عشق ورزیدن خطاست حاصلش دیوانگی ست عشق ها بازیچه اند

عاشقان بازیگر این بازی طفلانه اند عشق کو ؟!

عاشق کجاست ؟! معشوق کیست؟

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

روزی كه فریاد زدی و گفتی دوستت دارم ... گفتم بلند تر نمی شنوم

امروز كه در گوشم گفتی دوست ندارم ... گفتند آرومتر بقیه می شنوند

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

دلم گرفته این روزا غم خونه كرده تو صدام

بارون غصه انگاری می باره تو ترانه هام

دل بیا بریم

از عشق دیگه نگیم

درد عشقی كه كشیدم جز خدا به كسی نگیم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

دوست دارم شمعی باشم كه در دل شب ها بسوزم

روشنی بخشم به جمعی و خودم تنها بسوزم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

عاشقت بودم كه گفتی عاشقان دیوانه اند

عاقبت عاشق شدی دیدی كه خود دیوانه ای

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

اگه یه روز من مُردم و تو منو دوست داشتی پنج شنبه ها بیا سر ِ مزارم و

گلِ سرخی رو روی قبرم بذار تا همیشه اون گلی که بهت داده بودم رو به

خاطرم بیارم ... ولی... اگه تو مُردی ... من فقط یه بار میام مزارِت...

میام و اون دسته گلِ سفیدِ مریم رو که با خون خودم سرخشون کردم ،برات میارم

وعاشقانه کنارت جون میدم تا بدونی هیچ وقت تنها نیستی

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

من آن گلبرگ مغرورم، كه می میرم ز بی آبى، ولی با خفت و خارى پى شبنم نمی گردم  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند... سنگ ...

پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعیت... پس از پایان یافتن! و زمان ... پس از گذشتن!  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هر اغازی را پایانی است صد حیف كه اغاز عشق تو پایان عمر من بود !!!  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه . با خبر باش كه من غرق گناهم هر شب

عشقی که تو را نثار ره کردم در سینه ی دیگری نخواهی یافت ...

زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذری نخواهی یافت  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

اضطراب هرگزغم فردا را فرو نمی نشاند فقط خون شادی رااز رگ امروز بیرون میکشد

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

بعضی عشق ها آتشین اما كم عمق و سطحی هستند

گردبادی بر پای می كنند و زود هم سرد می شوند اما بعضی عشق

ها عمیق است و ملایم چون یك نخ باریك شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

ثمره عمر آدمی یک نفس است و آن نفس از برای یک همنفس است

گر نفسی با نفسی هم نفس است آن یک نفس از برای عمری بس است

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

گر با غم عشق سازگار اید دل بر مرکب و ارزو سوار اید دل ور دل نبود کجا وطن سازد

عشق ور عشق نباشد به چه کار اید دل

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

نمی خوام بگم قدر 1 دنیا دوست دارم چون دنیا 1روز تموم می شه

نمی خوام بگم سیاهی چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم می شه

نمی خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلكه عاشقتم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز كان سوخته را جان شد و آواز نیامد

این مدعیان در طلبش بی خبرانند كان را كه خبر شد خبری باز نیامد

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

سعی كن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.

بگذار عظمت عشق را درك نكنی.زیرا انقدر عظیم است كه تورا نابود خواهد كرد

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

کی با زمزمه عشـق دو سه روزی عـاشقـم شـد عشـق اون باعـث زجـر همـه دقایقـم شـد

اون که عاشق بود و عمری از جدا شدن می ترسید همه هراس و ترسش به دروغش نمی ارزید

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 هرگز نمیگیرد کسی در قلب من جای تو را

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را

خورشید عشق تو هنوز سوزد مرا سر تا ز پای

در کوی راه زندگی روشن کند راه مرا

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

فقط موجهای دریا هستند که عاشقن با اینکه میدونن اگر به ساحل برسن میمیرن بازم بیقرار رسیدنن

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

دلم گرفته دلم گرفته به ایوان می روم و انگشتانم را بر پوست كشیده شب می كشم

چراغهای رابطه تاریكند كسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد كرد

كسی مرا به میهمانی گنجشكها نخواهد برد پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

اشكی كه بی‌صداست پشتی كه بی‌پناست دستی كه بسته است

پایی كه خسته است دل را كه عاشق است حرفی كه صادق است

شعری كه بی‌بهاست شرمی كه آشناست دارایی من است ارزانی شماست

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد

دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند

دلم برای کسی تنگ است که تنم اغوشش را می طلبد دلم برای کسی تنگ است

که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند دلم برای کسی تنگ است

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

چند تا دوسم داری ؟ همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم...

ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!! میدونی چرا ؟

چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ... دقت کردی که قشنگترین و

عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟

ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ...

تو هم یکی هستی ... وسعت عشق من به تو هم یکیه ...

پس اینو بدون از الان و تا همیشه : یکی دوست دارم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی...

سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

خدا به انسان 2 گوش و 2 چشم و 2 دست و 2 پا داد.اما میدونی چرا 1 قلب داد؟

چون میخواست تو دنبال دومیش باشی

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

هر موقع خواستی از كسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه كه بهش بگی

برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشكنه

ولی بهتر از اینكه منتظر بمونه

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

بجای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن *

به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم می ریزی امروز با تبسمی شادم کن *

به جای اون متن های تسلیت که فردا برایم می نویسی امروز با یک پیغام کوچک

خوشحالم کن * من امروز به تو نیاز دارم نه فردا  

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

سعی كن به كسی كه تشنه ی عشق است دل نبندی ،

سعی كن به كسی كه لایق عشق است دل ببندی چون تشنه ی

عشق روزی سیراب خواهد شد

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

نمی بخشمت .... بخاطر تمام خنده هایی كه از صورتم گرفتی ....

بخاطر تمام غمهایی كه بر صورتم نشاندی .... نمی

بخشمت .... بخاطر دلی كه برایم شكستی .... ..

بخاطر احساسی كه برایم پرپر كردی ..... نمی بخشمت ....

بخاطر زخمی كه بر وجودم نشاندی ..... بخاطر نمكی كه بر زخمم گذاردی ....

و می بخشمت بخاطر عشقی كه بر قلبم حك كردی <
خاطرات تنهایی می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 ساعت: 20:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,

نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات

این نظر توسط شیرین خانومی در تاریخ 1391/5/20/5 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد

این نظر توسط موج دریا در تاریخ 1391/2/21/4 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام مرسی اومدی ونظر دادی بازم بیا خوشحال میشم

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1391/2/10/0 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->


این نظر توسط مهلا73 در تاریخ 1391/2/9/6 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

لینک کردمت!

این نظر توسط مهلا73 در تاریخ 1391/2/9/6 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سهلام
مرسی که وبم سر زدی
راستی یه اشتباه تایپی توی این پستت کشف کردم درستش کن
هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر(ندارم. ) باید بشه دل تو خبر ندارد.


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 53
کل نظرات کل نظرات : 159
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 8

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.187.233
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

وبلاگــــــم چطوره دوستای عزیزم

درباره ما

نمی نویسم ….. چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی چون… نمی نویسم ….. چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی حرف نمی زنم …. چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی نگاهت نمی کنم …… چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی صدایت نمی زنم ….. زیرا اشک های من برای تو بی فایده است فقط می خندم …… چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام. http://khateratetanhaiman.ir/

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق تنها و آدرس eshgh-tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود